بنظر شما ضرورت توجه به روانشناسی فروش چه اهمیتی هایی میتونه داشته باشه؟؟؟

 

همه ما می‌دانیم فروش کالا و خدمات برای هر بنگاه اقتصادی، اهمیت فراوانی دارد.

 

در اصل بقا و نابودی بسیاری از بنگاه‌ها به دلیل عدم توجه کافی و علمی به مقوله فروش است....

 

 

 

اگر علاقه مند به اطلاعاتی مختصر و مفید دراین راستا هستید تشریف بیارین ادامه مطلب...

 


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:روانشناسی فروش,ارتباط با مشتری,
ارسال توسط محمدعلی شیخ محمدی

با تبریک نزدیکی سال نو و آرزوی داشتن سالی خوب و قشنگ برای تمام دوستان در این روزهای پایانی سال آخرین خبر درسی رو به عنوان عیدی تقدیم شما میکنم و امیدوارم که همیشه بهاری باشید .

دانشگاه پیام نور شرایط اخذ واحدهای جبران معدل را همزمان با دروس باقیمانده را اعلام کرد
 به گزارش اخبار پیام نور دانشجویان پیام نور برای آنکه در پایان تحصیل موفق به گرفتن مدرک شوند باید معدل کل آنها حدنصاب لازم را داشته باشد این حدنصاب برای دانشجویان کارشناسی حداقل 12 و برای دانشجویان کارشناسی ارشد حداقل 14 می باشد...........

لطفا به ادامه مطالب بروید تا عیدیتون کامل شود ........



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 23 اسفند 1393برچسب:جبران معدل ,
ارسال توسط محسن اسفندیاری

با سلام

دوستانی که درس کار آموزی و پروژه با استاد حسینیان دارند روز پنج شنبه

مورخ 93/11/9 ساعت 13 صبح در دانشگاه حضور یابند .

 




تاریخ: یک شنبه 5 بهمن 1393برچسب:کلاس,برنامه کلاسی,
ارسال توسط امیــر حاجی پور


مدیریت ذره بینی نمونه ای از ضعف مدیریتی است که مبین کنترل بیش از اندازه و غیر ضروری کارکنان توسط مدیریت و توجه شدید مدیر به جزئیات کاری است. مدیران ریز بین به دلیل غرق شدن در مسائل جزئی، توانایی تحلیل کل سیستم و توجه به بهره وری کلی را ندارند. در واقع آنها علاوه بر اینکه کلیات را فدای جزئیات می‌کنند، احترام و اعتماد زیر دستان را نیز از دست می دهند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 19 آبان 1393برچسب:مدیریت ذره بینی,(Micro management), ,
ارسال توسط محسن اسفندیاری

 

 

انجمن علمی مهندسی صنایع برگزار میکند

کارگاه آموزشی کاربرد نرم افزار VISIO 2013 در مهندسی صنایع

 

 

جهت اطلاعات بیشتر به ادامه مطالب بروید

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مدیر وبلاگ

▪ شکوه دنیوی، همچون دایره‌ای است بر سطح آب که لحظه به لحظه به بزرگی آن افزوده می‌شود و سپس در نهایت بزرگی، هیچ می‌شود. 

▪ حقیقت، ما را توانگر نمی‌سازد، ولی آزاد بار می‌آورد. 

▪ کسی که می‌خواهد رازی را حفظ کند، باید این واقعیت را که رازی دارد، کتمان کند. 

▪ خداوند، آزادی را آفرید و بشر، زندگی را

▪ بالاتر از همه چیز، این است که با خودمان صادق باشیم.

▪ نخستین نشانهٔ فساد، ترک صداقت است.

▪ فراموش نکنید که شرکت‌های خوبی که بد شده‌اند، آنهائی هستند که برای مدتی دراز، واقعیت فرسودگی راهبرد خود را انکار کرده‌اند.

▪ سخت کوشیدن برای بهتر کردن کارآئی یک راهبرد کهنه و ناتوان، سرانجام بیهوده خواهد بود.
▪ بیاموزید که متفاوت ببینید، آنگاه متفاوت را می‌یابید. 

▪ آنان که با شمشیر زندگی می‌کنند، به‌دست کسانی که تفنگ در دست دارند، از پای درمی‌آیند.

▪ بصیرت و درون‌بینی فرد، از راه فرآیند برنامه‌ریزی هدایت شده پدید نمی‌آید، بلکه از درون آینده‌ای از اتفاق‌ها، آرزوها، کنجکاوی‌ها، بلندپروازی‌ها و نیازها برمی‌خیزد.

▪ اگر می‌خواهید ارتباطی مؤثر برقرار کنید، از درک صحیح آغاز کنید. وقتی ما با نیت درک دیگران و نه با نیت پاسخ به آنان، به سخنانشان گوش می‌کنیم، پایه و اساس ارتباطی راستین را بنا می‌نهیم. وقتی طرف مقابل حس می‌کند که شما قبل از هر چیز مایل هستید او را درک کنید، خود را فردی ارزشمند و معتبر احساس می‌کند، در نتیجه از موضع دفاعی خارج می‌شود و درونی‌ترین فکرها و احساس‌های خود را از پرده برون می‌افکند. 

▪ گوش کردن مؤثر، یعنی گوش کردن سرشار از همدلی، یعنی گوش کردن با نیت درک کردن. در گوش کردن همدلانه، تنها از گوش‌های خود استفاده نمی‌کنید، بلکه از قلب و جسمتان نیز مدد می‌جوئید. 




تاریخ: دو شنبه 28 مهر 1393برچسب:اندیشه الهام بخش, اندیشه های متفکرانه,
ارسال توسط محمدعلی شیخ محمدی

 

1- اندیشیدن به علایق مشتری یک قاعده فکری شگفت انگیز است.برای اینکه دیگران را وادار کنید کارمورد دلخواهتان را انجام دهندبا ید اوضاع را ازدیدآنها ببینید.

2- همیشه قبل از مذاکره وقت زیادی صرف پیش بینی واکنش مشتریان به سخنانتان کنید وهمیشه با زبان خودش با او صحبت کنید.

3-  گاهی فکر می کنیم­ که صرفا با راه اندازی یک فروشگاه یا ساخت یک وب سایت قسمت مهمی از کسب وکار را انجام داده ایم ودیگر مانند قبل تلاش نمی کنیم. اما باید دانست که قسمت مهم کار ارتباط با مشتری والقاء ارزش خود ومتقاعد کردن مشتریان به پرداخت است این مهارتی است که باید بیاموزید. راه اندازی کسب وکار،فرآیند برقراری ارتباط بین ایده با مشتری وتمایل مشتری به خدمات شما سه ضلع مثلث موفقیتتان هستند.

4- یک راه ثروتمندی استفاده از تجربیات دیگران ونوعی باز مهندسی است.یعنی تجربیات دیگران را باز تولید کنیم­ ونیاز های امروز را در آنها لحاظ کرده واجرایی شان کنیم باید از ذهنمان برای خلق یک خدمت جدید کمک بگیریم.

5- هرگز برای ثروتمند شدن دیر نیست .پول درآوردن رابطه ای با سن وسال شما ندارد. هرگز به دیر شدن فکر نکنیدزیرا به آسانی دست از خواهید کشیدوممکن است واقعا دیر شود.

6- شکست یا موفقیت در بحران به دیدگاه وباور شما بستگی دارد.به همین دلیل تغییرات بازاربرای یکی سود آفرین وبرای دیگری بحران است،ما نمیتوانیم شرایط بیرونی را کنترل کنیم ولی قادریم واکنشهایمان نسبت به موقعیتهای دشوار وچالشها را کنترل کنیم.

تمرکز ،واقع بینی و آرامش سه عنصر اصلی موفقیت در بحران اند،اما استرس وبدبینی مانند اژدهایی دوسراین سه عنصر را می بلعد.

7- نمیتوان وجود مشکلات،بدبیاریهای غیر منتظره ودر یک کلام بحران را در کسب وکار انکار کرد.هر اندازه هم که کسب وکار با موفقیت پیش رود در اثر عوامل بیرونی ودرونی ممکن است کار دچار بحران شود،اگرچه به حداقل رساندن مشکلات وچالش مهم است اما مهمتر از آن نحوه برخورد ومدیریت  با این مشکلات است.بنابراین تصور نکنید تنها باید برای کسب پول خلاقیت وپشتکار داشت چراکه مدیریت بحران خود مهارتی کلیدی برای ثروتمند شدن است. 

...The End




تاریخ: یک شنبه 27 مهر 1393برچسب:بازاریابی,نکات کلیدی در بازاریابی,,
ارسال توسط محمدعلی شیخ محمدی

سلام  اول از همه باید بگویم که ارزش و شخصیت انسان‌ها هیچ ربطی به رشته‌ی تحصیلی آن‌ها ندارد. واقعاً مسخره است که فکر کنیم یک نفرکه مهندسی صنایع خوانده، نسبت یک فارغ‌التحصیل مدیریت صنعتی انسان با ارزش‌تری است یا برعکس. ارزش انسان‌ها نه به رشته‌ی تحصیلی آن‌است، نه به پول و امکانات مالی، نه به تیپ و قیافه و لباس، نه به مدل ماشین، نه به رتبه‌ی کنکور، نه به میزان ریش و سبیل، نه به جای مهر روی پیشانی و نه به هر چیز مادی دیگه‌ای که فکرشو بکنید. به نظر من، ما اصلاً حق نداریم در مورد ارزش انسان‌ها بحث کنیم. چون هرگز نخواهیم توانست به ارزش واقعی انسان‌ها پی ببریم. ما حتی هرگز به تمامی ارزش وجودی خودمان هم واقف نخواهیم شد چه برسد به دیگران!. این مقدمه رو گفتم که بدونید هدف از این مطلب تخطئه‌ی افراد یک رشته خاص یا توهین به کسی نیست. فقط محلی است برای بحث کردن در مورد تفاوت‌های دو رشته‌ی به ظاهر مشابه......................



ادامه مطلب...
ارسال توسط محسن اسفندیاری

با سلام خدمت دوستان

در فایل زیر یک نمونه از کار پروژه که توسط برنامه MSP انجام شده رو جهت

استفاده شما قرار دادم که مربوط میشه به پروژه فولاد سازی هرمزگان و

امیدوارم که به درد اون دوستانی که علاقه به کار پروژه دارن بخوره

1  دانلود  DOWNLOD

2 فایل مشخصات پروژه

 




تاریخ: چهار شنبه 8 مرداد 1393برچسب:نمونه پروژه,
ارسال توسط محسن اسفندیاری

امروزه مدیریت علمی سازمان ها نیازمند استفاده مناسب از ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات مانند سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان است.

یکی از ابعاد این مطالعه بررسی ارتباط سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان با هوش تجاری و پشتیبانی تصمیم گیریاست...



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 16 فروردين 1393برچسب:سیستم هی برنامه ریزی,ERP,هوش تجاری,
ارسال توسط محمدعلی شیخ محمدی

سلام

از جایی شنیده بودم که تنها یک مادر می تواند هم دانشمند هم فیلسوف هم مخترع هم مکتشف و هم شاعر باشد.

یک مادر به راحتی می تواند مخفی ترین غصه هارا از نگاه فرزندش بخواند. می تواند با بدترین مواد اولیه خوش مزه ترین غذای دنیا را درست کند. با ساده ترین جملات احمقانه ترین اشتباهات فرزندش را برای بزرگ ترین فلاسفه توجیه کند و بهترین شعرهای دنیا را می توان از چشم های نگران مادر خواند.

اما طی چند روز اخیر متوجه شدم که بهترین مهندسین صنایع هم همان مادران هستند که به طور کاملا نا خواسته به تمام فنون و تکنیک های این رشته آشنایی دارند......



ادامه مطلب...
ارسال توسط

 

ماکارونی (pasta)دارای فراورده های متنوعی از جمله اسپاگتی، ماکارونی، ورمیشل، نودل و لازانیاست، اما آنچه در ایران بیشتر از بقیه فرآورده های آن طرفدار دارد، همان ماکارونی خوشمزه و مورد علاقه بچه هاست که معمولاً با سس گوشت چرخ کرده تهیه می کنند.

 

 اگرچه انواع ماکارونی غذای مورد علاقه مردم ایتالیاست، اما مردم سایر کشورها هم برحسب فرهنگ غذایی خود از انواع خاص و با روش های طبخ متفاوت استفاده می کنند. منشا تاریخی ماکارونی به طور دقیق مشخص نیست، اما تحقیقات حاکی از آن است که احتمالا تهیه و مصرف ماکارونی کمتر از نان نبوده است. مدارک تاریخی منشا پیدایش ماکارونی را به اتروسک ها (مهم ترین تمدن پیش از تمدن رومی ها در شبه جزیره ایتالیا)، رومی ها، عرب ها و چینی ها نسبت داده اند.

 


 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محسن اسفندیاری

انجمن علمی مهندسی صنایع برگزار می کند

گارگاه 16 ساعته (2 روزه) زمان سنجی و بالانس خط

استاد مدرس : استاد حسینیان

هزینه دوره : 40000 تومان هزینه دوره با مدرک 70000 تومان

زمان برگزاری : روزهای سیزدهم و پانزدهم اسفند ماه ( سه شنبه و پنج شنبه )

مکان : دانشگاه خودمون :D




تاریخ: جمعه 2 اسفند 1387برچسب:,
ارسال توسط امیــر حاجی پور




تاریخ: سه شنبه 29 بهمن 1387برچسب:,
ارسال توسط امیــر حاجی پور

دوستانی که فرد و پسفردا کنکور ارشد دارن انشاا... موفق بشن دیدم بحث کنکور این روزا داغه و دوستان داغ تر از گذشته برای ادامه تحصیل ( همون برق بگیره جو نگیره خودمون و ایشاا... از سال دیگه حتما میخونم یا برای نفر اول کنکور میخونم یا از ترم بعد ایشاا... شاگرد اول میشم ) الانم موقع جو گیری برای کنکور ارشده  منم منابع ارشد و و گرایشات و یه سری اطلاعات دیگه یه فایل ( دکتر ایوزیان ) براتون گذاشتم ببینید و حالشو ببرید و به ادامه جو گیری بپردازید




ارسال توسط امیــر حاجی پور

با سلام خدمت دوستان ، از آنجایی که این روزها روزهای ثبت نام ارشد میباشد و یک شور خواصی بین بچه ها به وجود آورده ،گفتم بد نیست که اطلاعاتی در مورد دروس امتهانی ارشد و توضیحاتی در مورد اونها بدم

دروس این رشته در آزمون سراسری سال 92:

1ـ زبان عمومی و تخصصی

2ـ تحقیق در عملیات 1 و 2

3ـ تئوری احتمال و آمار مهندسی

4ـ دروس تخصصی (طرح ریزی واحدهای صنعتی، کنترل کیفیت آماری، برنامه ریزی و کنترل پروژه، برنامه ریزی و کنترل تولید و موجودیها، اقتصاد مهندسی)

به ادامه مطلب مراجعه نمائید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 22 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط محسن اسفندیاری

کنترل کیفیت به منظور شناسایی و رفع مشکلات در محصول جهت جلوگیری از بروز تولید محصولات بی کیفیت شکل گرفته است و تئوری های آمار نقش مهمی را در این زمینه ایفا می کنند. کنترل کیفیت بر روی محصول و شناسایی و کنترل مسائل کیفی تمرکز می کند.کنترل کیفیت شامل آزمایش کیفی نمونه ها و ارائه‌ی برداشت آماری از آنها می باشد.کنترل کیفیت در بخش های مختلف فرآیند تولید صورت می‌پذیرد و این کنترل ها توسط افراد آموزش دیده‌ای که درگیر در فرایند هستند انجام می شود.............



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 11 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط محسن اسفندیاری

      



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 19 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط امیر نقوی

 

 همیشه وقتی صحبت از درس شیرین آمار میشه شاید خیلی از شماها هم مثل من به یاد ضعف داشتن تو بحث انتگرال بیفتید و به خاطر همین یک جزوه در مورد انتگرال که روش آموزش بسیار روانی دارد رو تهیه کردم و امیدوارم که به دردتون بخوره

                                                   دانلود

 




تاریخ: شنبه 30 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط محسن اسفندیاری

اصلی ترین مزیت رقابتی در سازمانها توان مدیریت دانش و مهارت های موجود می باشد.

در جامعه امروز تغییرات عمده ای در فضای کسب و کار ایجاد شده است. در این فضا ،دارایی به دانش، استاندارد سازی به خلاقیت، سازمانهای بزرگ به کوچک، کارایی به اثربخشی ،تقسیم کار به کار گروهی ونظارت کنترلی به نظارت های یادگیرانه؛ تبدیل شده است.دلیل اصلی توجه به مقوله دانش از دو تحول بنیادین کوچک سازی و توسعه فن آوری اطلاعات نشات می گیرد.

در بدنه علم مدیریت دانش دو نوع دانش مطرح است: دانش ضمنی و دانش آشکار.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ




تاریخ: یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

هر کس که در جستجوی کار است باید یک رزومه کاری (CV) داشته باشد . رزومه خلاصه ای است از تحصیلات ، مهارت ها ، پروژه ها و تجربه های کاری شما .

صدها راهنمای اینترنتی درباره آماده کردن رزومه وجود دارد . همچنین میتوانید از ابزار آنلاین ایجاد رزومه در وب سایت irantalent استفاده کنید و ظرف چند دقیقه یک رزومه حرفه ای برای خود بسازید .




تاریخ: پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط

سلام دوست عزیز

آیا می دونی مهندسی ارزش چی هستش و کاربرد اون در مدیریت پروژه چیه؟

مهندسی ارزش یکی از بهترین روش ها و استراژهایی است که یک مدیر پروژه موفق می تواند برای راهبرد و پبشرفت هر چه بهتر پروژه و کاهش هزینه های اضافی که بر پروژه تحمیل شده است را از بین ببرد.

خلاصه به عزیزانی که مایل اند در  آینده در زمینه مدیریت پروژه فعالیت داشته باشند پیشنهاد می کنم که در مورد مهندسی ارزش سطح اطلاعات خود را افزایش دهند تا درآینده موفق تر باشند. مطلبی که در ادامه لینک دانلود آن را برای شما قرار داده ام در مورد جایگاه مهندسی ارزش در روش های مختلف مدیریت پروژه است که امیدوارم مفید واقع شود.

 

DOWNLOAD FILE




تاریخ: یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط امیــر حاجی پور

 

اولین فعالیت‌های مهندسی صنایع مربوط به اقتصاددانهای کاربردی و صنعتگرها است که در حدود سالهای 1800 در انگلستان شکل گرفت.

آدام اسمیت(Adam Smith) اقتصاددان معروف اسکاتلندی، در سال 1776 در کتاب ثروت ملل ایده تقسیم کار را برای بهبود بهره‌وری مطرح کرد. پیاده‌سازی این ایده روی فعالیت سوزن سازی در یک کارگاه نشان داد که با تقسیم فعالیت به چهار عملیات جداگانه، خروجی 5 برابر افزایش یافت.....

 


 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط

 

اهميت مهندسي صنايع

 

مرور توانمندي ها و خدمات مهندسي صنايع نقش و اهميت مهندسي صنايع را به وضوح بيان ميكند. امروزه حيات اقتصادي سازمانها و موسسات توليدي و خدمات در بازار رقابتي شديد جهاني به استفاده بهينه از منابع در دسترس وابسته است. عموماً منابع در دسترس شامل مواد، منابع انساني، ماشين آلات (شامل تجهيزات، لوازم جانبي، امكانات مورد نياز شامل فضا و انرژي و ...)، منابع اطلاعاتي و منابع مالي طبقه بندي ميشوند. ايجاد و نگهداري منابع ياد شده هزينه هايي را براي سازمان به دنبال دارد........

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط


دوستان عزیز این مطلب رو حتما دانلود کنید

چون تغییرات منابع تو این چند ترم اخیر زیاد بوده و خدایی نکرده از این بابت ضربه ای نخورید!


 

لینک دانلود

 




تاریخ: یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

با سلام 

نمونه کار های که استاد حسینیان برای درس کاربرد کامپیوتر (minitab 16) داده بودن رو میتونید از این قسمت دانلود کنید.

لینک تصحیح شد .




تاریخ: پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

مقاومت مصالح خودخوان میشود

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 14 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد